Ik wil hier even op inhaken.
Ook bij mij haperde de vergrendeling en na een paar dagen deed de afstandbediening niks meer.
Nieuwe batterij.
Geen resultaat.
Nu was ik bij volvotech en die heeft nog even hiernaar gekeken echter hij kon vanuit vida probleemloos communiceren met de binnenspiegel.
Er staat dan ook geen enkele foutmelding in het systeem.
Vandaag geen tijd gehaad maar morgen haal ik weer een batterij.
Om uit te sluiten dat ik een lege heb gekocht bij de dealer... varta en duur.
Ik ben dus benieuwd of anderen met het zelfde probleem wel kunnen communiceren met de spiegel.
Anders zou ik echt denken dat er ergens in de spiegel slechte contacten zitten.
Dit denk ik dan weer omdat de problemen ontstonden na zo ongeveer de warmste dag van afgelopen zomer.
De dim wordt wel een door gesoldeerd, dan zou ik denken dat het misschien met de spiegel ook wel moet lukken.
Met name ook omdat bij mij de communicatie wel goed is.
Alleen geen afstandbediening meer die werkt.
Ik weet dat er alternatieven zijn maar ik hou hem graag orgineel.
Ook bij mij haperde de vergrendeling en na een paar dagen deed de afstandbediening niks meer.
Nieuwe batterij.
Geen resultaat.
Nu was ik bij volvotech en die heeft nog even hiernaar gekeken echter hij kon vanuit vida probleemloos communiceren met de binnenspiegel.
Er staat dan ook geen enkele foutmelding in het systeem.
Vandaag geen tijd gehaad maar morgen haal ik weer een batterij.
Om uit te sluiten dat ik een lege heb gekocht bij de dealer... varta en duur.
Ik ben dus benieuwd of anderen met het zelfde probleem wel kunnen communiceren met de spiegel.
Anders zou ik echt denken dat er ergens in de spiegel slechte contacten zitten.
Dit denk ik dan weer omdat de problemen ontstonden na zo ongeveer de warmste dag van afgelopen zomer.
De dim wordt wel een door gesoldeerd, dan zou ik denken dat het misschien met de spiegel ook wel moet lukken.
Met name ook omdat bij mij de communicatie wel goed is.
Alleen geen afstandbediening meer die werkt.
Ik weet dat er alternatieven zijn maar ik hou hem graag orgineel.