To add insult to the injury:
Het begrip klantvriendelijkheid is Zweden volkomen vreemd. Ik wou de onderhoudshistorie opvragen van mijn auto, die van 2011 tot 2014 bij Bilia in onderhoud is geweest (daarna heb ik alle rekeningen). Mailtjes in het Engels en (okee, beetje stuntelig) Zweeds bleven onbeantwoord. Probeerde het via iemand in Zweden, die zei, doe geen moeite, ze reageren toch niet.
In TIE stond geen info, hoewel ik wel een factuur van een onder garantie vervangen versnellingsbak heb.
Het begrip klantvriendelijkheid is Zweden volkomen vreemd. Ik wou de onderhoudshistorie opvragen van mijn auto, die van 2011 tot 2014 bij Bilia in onderhoud is geweest (daarna heb ik alle rekeningen). Mailtjes in het Engels en (okee, beetje stuntelig) Zweeds bleven onbeantwoord. Probeerde het via iemand in Zweden, die zei, doe geen moeite, ze reageren toch niet.
In TIE stond geen info, hoewel ik wel een factuur van een onder garantie vervangen versnellingsbak heb.