Zeg Walter, jij hebt ding nog uit elkaar liggen toch ? Kan je misschien wat maten opnemen voor mij weet niet of ik er wat aan heb maar dan weet ik in elk geval op wat voor een formaat ik moet zoeken... Ik zat laats te denken wat ik nog eigenlijk wilde hebben in mijn auto en ik kwam op een dashcam uit maar dan wel alla Teun stijl . Dus niet op de voorruit geplakt of op de binnenspiegel maar netjes uit het zicht waar niemand ziet dat je hem hebt. Dacht eerst nog in de voorgrill maar door viezigheid gaat dat niet werken. Dit is gewoon een hersenspinsel maar Het stond mij bij dat in de achterkant van de rti de bolling kant dat daar nog redelijk ruimte zat. Maak een mooi rond gaatje in het midden voor de lens en wanneer de auto start komt die netjes omhoog en met denk vrij goed zicht op de weg druk er een usb in voor power en data en dan is het misschien best wel iets ...maar om hoeveel ruimte gaat het hier? Dus de afstand tussen de 2 geleide pinnen en de diepte tot het frame zal je dat kunnen meten voor mij ... :shame:
Ik dank u alvast
Ik dank u alvast