Hoi allemaal,
Mijn auto heeft op dit moment zo een 165000 km, zou het kunnen dat
De voorste veren al hun spanning verloren hebben? Ik heb de indruk dat de auto vanvoor iets lager is komen te liggen ook hoor ik de laatste tijd een bonk als ik in een put rij...
Mss even vertellen wat er allemaal al vervangen is geweest zodat dit uitgesloten kan worden.
-cardanas (steekassen) links en rechts
-de beide ophangings driehoeken met al hun rubbers volledig links en rechts
-alle stabilisatorstangen
-motorsteunrubber bovenste
-de veerpootschotels met de rubbers eronder
Ook moet ik zeggen dat ik de laatste tijd oneffenheden op de weg goed voelbaar zijn in het stuurwiel...
Bij Volvo dealer zeggen ze dat alles normaal is maar heb zo het gevoel dat ze mij
Met een kluitje in het riet sturen... Four c hadden ze blijkbaar ook nog nooit van gehoord ...
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Mvg
Mijn auto heeft op dit moment zo een 165000 km, zou het kunnen dat
De voorste veren al hun spanning verloren hebben? Ik heb de indruk dat de auto vanvoor iets lager is komen te liggen ook hoor ik de laatste tijd een bonk als ik in een put rij...
Mss even vertellen wat er allemaal al vervangen is geweest zodat dit uitgesloten kan worden.
-cardanas (steekassen) links en rechts
-de beide ophangings driehoeken met al hun rubbers volledig links en rechts
-alle stabilisatorstangen
-motorsteunrubber bovenste
-de veerpootschotels met de rubbers eronder
Ook moet ik zeggen dat ik de laatste tijd oneffenheden op de weg goed voelbaar zijn in het stuurwiel...
Bij Volvo dealer zeggen ze dat alles normaal is maar heb zo het gevoel dat ze mij
Met een kluitje in het riet sturen... Four c hadden ze blijkbaar ook nog nooit van gehoord ...

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Mvg
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).