Afgelopen donderdag de versnellingsbakolie van mijn S60 uit 2000 laten vernieuwen bij forumsponsor TPR Powerflush te Ter Aar centraal in het westen van het land. Ik vond mijn automaat goed schakelen maar omdat reeds een Volvo 240 en een Audi A3 met automaalproblemen heb moeten weg doen leek mij een spoeling niet overbodig. Wat een stinkboel kwam er uit! Vraag mij af of de stealer de afgelopen 200.000 km er iets aan gedaan heeft?
Raymond weet ongelofelijk veel over Volvo's te vertellen en een ''flush;; ben je klaar.
Ben er blij mee. Schakelschokjes zijn nu nog minder waarneembaar en kick-down gaat echt beter. Fijn dat de Volvo daarna nog even uitgelezen werd. Thermostaat bleek niet goed te werken. Mooi klusje. Dank Raymond
Raymond weet ongelofelijk veel over Volvo's te vertellen en een ''flush;; ben je klaar.
Ben er blij mee. Schakelschokjes zijn nu nog minder waarneembaar en kick-down gaat echt beter. Fijn dat de Volvo daarna nog even uitgelezen werd. Thermostaat bleek niet goed te werken. Mooi klusje. Dank Raymond