Ik weet dus niet welke kabel / stekker je exact moet hebben, maar in het verleden ging ik daarvoor naar het plaatselijke bedrijf die audio en telefonie inbouwt. Die heeft vaak een enorm assortiment aan aansluit-, verloop- en inbouw kabels op voorraad en ook een zeer uitgebreide hoeveelheid stekkers en stekkertjes. Misschien net iets duurder, maar ik kon wel direct verder. En hij weet je precies te vertellen wat je nodig hebt.
Succes.
Voor de tijd maar s de radio, bekabeld en al, voorover gekanteld en eerst s los 'ertegenaan' gehouden.
4 en 5 van de groene stekker zouden de centerspeaker uitgang zijn wat ik begrepen had.
Not. Niets. Toen maar een gemeten waar wel of geen spanning op stond. 803 in standje surround.
1, 2, 8, 9, 10 en 11 stond spanning op. Spanning gemeten met ene kant aarde en lampje.
GGrgrggrr.... wat doe ik nu weer 'verkeerd' ??
en als ik dan kijk naar een andere foto...waar het erover gaat de centerspeaker aan te sluiten... dan lijkt het dat ze hier op 10 en 11 zijn aangesloten ??
Alleen... ik meet zowel op 10 en 11 spanning :? Dat kan dan toch niet goedgaan als ik m op 10 en 11 zet ?
Mocht t om eoa vreemde rare reden toch zo horen, is dan de draad met of zonder streep als de + bedoeld ?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Gatverpielekes.... volgens de downloads van Bigdog kom ik dan bij www.matthewsvolvosite.com/downloads/2001_S60.pdf uit...en voor zover ik dat soort schemas snap zou het dan TOCH 10 en 11 zijn en is de 10 de + en de 11 de - ... ??
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009