Quote door Didi 001
Vorige week teruggereden vanuit Munchen....Niets aan de hand.
Breng ik 's avonds mijn dochter naar de hockeytraining....Begint de motor te hotteren tussen 1500-2500rpm..."Laat ik morgen maar even naar de garage gaan om te kijken wat er zou kunnen zijn.."
De volgende ochtend wil ik wegrijden...Motor loopt helemaal niet meer regelmatig, schiet meteen in Noodloop (3e versnelling) met meldingen over de geartronic en motor. Toch met moed der wanhoop de garage gehaald. De auto uitgelezen...2 verstuivers (cylinder 1 & 3) kapot
Was ik toch ruim E700,- verder..
Heb ik ook maar direct de Olie en koelvloeistof laten vervangen...
Is dat normaal dat er 2 tegelijkertijd kapot gaan of is dat pure pech?....En moet ik nu ook vrezen voor de andere 3 verstuivers?
Is jou tank van jou stuurbekrachtiging olie niet opgezwollen en druk deze niet tegen je ECU bak aan, jij hebt namelijk zowel storing op je motormanagement en ook op de sturing automaat. Deze melding had ik ook, blijkt de tank de ecu uit zijn voet te drukken.