Heb goede ervaringen met Kleinjan Dieseltechniek in Nijverdal. Hebben mijn 5 verstuivers ook vervangen. Vriendelijke mensen met aandacht voor klant en auto.
Bover
Supporting Member
Geslacht: Locatie: Auvergne France Berichten: 648 Geregistreerd: 04 / 2012
Goede diesel blijven tanken, veel lange ritten maken en zorgen dat ze geen kans krijgen te vervuilen. Dan kunnen ze lang mee gaan. Is geen goedkope grap. Gaat al gauw naar 200 per verstuiver.
Nou aan bovenstaande voorwaarden voldoe ik wel.
En ik doe elke 15.000km potje schoonmaak spul in diesel voor de injectoren.
Off topic, Jeroen...nog met de bus gegleden( gereden bedoel ik ) vandaag met ijs?
Kunnen we ook groepskorting krijgen als we met 5 man tegelijk komen?
Als je dan toch vraagt, doe het dan namens het forum.
Kunnen we dit gebruiken voor de komende forumpas en je maakt waarschijnlijk een grotere kans op een leuke korting.
Mocht ik kunnen helpen, dan laat het maar weten.
Haha was meer als grap omdat ik het probleem nu ook heb. Maar als blijkt dat ik ze ook moet vervangen ga ik serieus op zoek naar bedrijven die het willen doen, en dan zal ik eens vragen of zoiets er in zit
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009
Had je smiley gezien. :yes:
Het is goed mogelijk dat je ze wel nodig gaat hebben en dan kan het nog wel eens interessant gaan worden.
Ze zullen dan niet kijken naar de momentele verkoop, maar naar de te verwachten verkoop in de toekomst.
Grote kans dat je dan met één aankoop ook een interessante prijs kunt bedingen.