Heb allen wel een iets ander euvel denk ik.. bij het indrukken van de knop om het raam te sluiten, gaat het raam soms spontaan weer naar beneden.. dan de knop omhoog blijven trekken, dan sluit het raam wel..
Ga ze iig maar vervangen, of kan het bij mij iets anders wezen?
Is dit ook een bekend issue bij de v70iii? Mijn bestuurdersruit kraakt bij het op en neergaan. Zoja dan hoor ik graag welke onderdelen ik nodig heb. Alvast bedankt!
Heb allen wel een iets ander euvel denk ik.. bij het indrukken van de knop om het raam te sluiten, gaat het raam soms spontaan weer naar beneden.. dan de knop omhoog blijven trekken, dan sluit het raam wel..
Ga ze iig maar vervangen, of kan het bij mij iets anders wezen?
Ik had dit ook en kon het in Vida opnieuw laten inleren. Auto close werkt nu weer zoals het hoort.
Als het raam kraakt, dan betekend dat meestal dat de aluminium rail waar de
blauwe blokjes in glijden, bramen heeft. Daardoor slijten de blokjes ook steeds sneller.
Remedie: raam er uit en met een vijl en schuurpapier de bramen van de alu-rail verwijderen.
Mijn raam is na die actie nog nooit zo stil geweest...
Gaat er toevallig morgen iemand naar de tpr meeting die de raamblokjes al eens gedaan heeft? En zin heeft om even te assisteren of uit te leggen hoe ik dat zelf kan doen? Het is geen klusmeeting, snap ik.
De blokjes liggen al ruim een jaar in m'n dasboardkastje, maar komt er niet van het te doen. Dacht met een beetje hulp heb ik net ff dat zetje om de nieuwe erin te zetten.