Inmiddels schijven en blokken vervangen.
Navolgende ervaring:
Links achter de methode gevolgd door elektromotor los te nemen.Dit was een ramp omdat de 6mm torx bouten muurvast zaten tgv corrosie van het aluminium met deze de stalen boutjes. 5 a 6 uren bezig geweest .Uitboren etc..
NB:Bij mijn vorig xc60 gaf dit geen problemen.
Wordt ook al voor gewaarschuwd op engelse site.
Rechts achter de methode gevolgd met nieuwe 9 volt blokbatterij, doch werkte ook niet omdat het motortje niet ging draaien.
Toen 12 volt er opgezet vanaf gelijkrichter [ met 1 amper zekering voor de veiligheid ] en dat ging prima en hoorde je het motortje indraaien.
De connector moet hiertoe eerst met een kleine schroevendraaier worden gedemonteerd en dan is het contact doosje zichtbaar op het motortje.Ziet dan twee vlakke pennen waar een amp.stekkertje met een rood en zwart kabeltje aan bevestigd wordt [ zelf maken].
De plus + aan de ronde zijde van de contactdoos en de min - aarde aan zijde die recht is.
Spanning er op en na 1 minuut is het teruggedraaid.
Vervolgens het nodige sleutelwerk en nieuwe schijf en blokken geplaatst.
Daarna 3 a 4 keer elek. handrem geactiveerd .