Zo, de laatste zit er ook in. Zal je net zien dat de laatste de makkelijkste is.
Ben er ook achter hoe je makkelijker het rubber kunt doorboren met een gatenzaag.
De boor begint steeds zwaarder te draaien naarmate hij dieper komt door het zachte rubber.Op een gegeven loopt hij vast.
Door op de gatenboor kogellagervet te smeren glijd de boor als een mes door de boter.
Ik kon nu zelf met een zware accuboormachine het rubber doorzagen.
Ik heb het in drie stappen gedaan. Dus drie keer ingesmeerd.
Waarom kogellagervet? Omdat de boor heet word en elk ander vet er direct vanaf glijd en dun word.
Daarna een ritje gemaakt. Het verschil was nog groter. Zo, wat ligt ie nu lekker op de weg. Ik had gewoon een glimlach op mijn gezicht. Ik herkende de wegligging van toen ik er inserts in had gedaan. Alleen nu zonder de irritante trilling.
Ik wil niet overdrijven maar het lijkt net of ik nu tijdens het rijden er een benzinemotor in heb liggen.
En ook een hele strakke middenstand van het stuur. Ik herken dat eigenlijk alleen van VAG auto`s.
Ik ben blij