Na ongeveer 50 kilometer wordt het wel wat warmer in de auto. Tenminste, er komt wat warm gezucht uit de roostertjes vandaan. Kan ik wat bijsturen met de grote knoppen onderop, maar het blijft hulen met de pet op.
Als ik de aanjager op vol draai trilt mijn stuur mee met het geluid, de lucht"stroom" blijft minimaal.
Even bij estate services gekeken wat een weerstand, kachelradiator en kachelmotor ongeveer kosten (230 euro of zo). Dát is nog wel op te hoesten, maar ik heb geen idee wat het inbouwen gaat kosten qua tijd. Of is het een stom idee om alles te vervangen omdat elk onderdeel op veel extra tijd komt?
Plan is om, tegen financieel gevoel in, toch nog een jaar of tien met deze auto door te rijden, dus lapwerk is een optie maar duur lapwerk dan weer niet. Dan maar in één keer goed. Gaat ook nog komen voor het onderstel
Dank voor het delen van jullie kennis!
JP
Als ik de aanjager op vol draai trilt mijn stuur mee met het geluid, de lucht"stroom" blijft minimaal.
Even bij estate services gekeken wat een weerstand, kachelradiator en kachelmotor ongeveer kosten (230 euro of zo). Dát is nog wel op te hoesten, maar ik heb geen idee wat het inbouwen gaat kosten qua tijd. Of is het een stom idee om alles te vervangen omdat elk onderdeel op veel extra tijd komt?
Plan is om, tegen financieel gevoel in, toch nog een jaar of tien met deze auto door te rijden, dus lapwerk is een optie maar duur lapwerk dan weer niet. Dan maar in één keer goed. Gaat ook nog komen voor het onderstel
Dank voor het delen van jullie kennis!
JP