Beste Forumleden,
Ik heb een probleem met de VIALLE LPG installatie van mijn Volvo V70 classic.
De wagen is nu 2 maanden in mijn bezit en vanaf het begin loopt hij niet lekker op LPG.
Als de wagen op LPG staat loopt deze te stampen en stottert enorm.
Van de 5 injectoren op het inlaatspruitstuk is er in het verleden door de vorige eigenaar 1 vervangen en deze wijkt ook af omdat dit een andere kleur is.
4 x paars en 1 x beige...?
Wanneer ik van de beige ( afwijkende ) injector de stekker loskoppel loopt de motor ineens prachtig mooi rond.
Ik heb nu de stekker eraf gelaten en kan zonder slag of stoot rijden maar doe dit liever niet om schade te voorkomen.
Wetende dat er uiteraard een nieuwe injector in moet worden geplaatst van het juiste type, vraag ik mij toch af hoe dit kan.
Moet ik alle 5 de injectoren in 1 x vervangen of kan het ook volstaan deze afwijkende enkel te vervangen ?
Ik heb een probleem met de VIALLE LPG installatie van mijn Volvo V70 classic.
De wagen is nu 2 maanden in mijn bezit en vanaf het begin loopt hij niet lekker op LPG.
Als de wagen op LPG staat loopt deze te stampen en stottert enorm.
Van de 5 injectoren op het inlaatspruitstuk is er in het verleden door de vorige eigenaar 1 vervangen en deze wijkt ook af omdat dit een andere kleur is.
4 x paars en 1 x beige...?
Wanneer ik van de beige ( afwijkende ) injector de stekker loskoppel loopt de motor ineens prachtig mooi rond.
Ik heb nu de stekker eraf gelaten en kan zonder slag of stoot rijden maar doe dit liever niet om schade te voorkomen.
Wetende dat er uiteraard een nieuwe injector in moet worden geplaatst van het juiste type, vraag ik mij toch af hoe dit kan.
Moet ik alle 5 de injectoren in 1 x vervangen of kan het ook volstaan deze afwijkende enkel te vervangen ?