Zo ik heb de knoop doorgehakt Ik was aan het twijfelen over prins of vialle .In mijn v 70 had ik een prins instalatie waar ik zeer tevreden over ben .Maar dat is een 2.0 10 v en de c70 een t5 Na zoeken bellen bezoekjes heb ik voor een vialle gekozen Maar nu zit ik met twijfels welke ton ?Een reservewiel tank is beter voor het laadvermogen .Maar de hele wegliging is volgens mijn ervaring naar de haaien .Waarom ?Omdat de tank achter de as ligt en mijn ervaring zegt dat al het gewicht achter de as slechte invloed heeft op de wegliging..een tank tegen de achter bank verknoeid de laadruimte maar ligt op de as min of meer .Ik weet het nu even niet meer .welke ervaring hebben de sportieve rijders onder ons hier mee?Ik kocht begin 2000 een citroen xantia de wegliging was redelijk ik kon op en afrit van snelwegen opscheuren .Tot we besloten om lpg te plaatsen .Een tank werd onder de auto geplaatst op de plaats van het reservewiel .De eerst volgende keer dat ik de snelweg opreed stond ik dwars op de baan .Aan de andere kant mijn v70 heeft ook de tank in de reservewiel ruimte en daar is niks verandert .