Vandaag ben ik druk in de weer geweest met mijn pc (Windows 10) om Vida etc. te installeren. Hulplijn, GRUNNS60, opgeroepen en het is op een haar na geklaard. Frank mijn dank is groot.
Morgen komt de nieuwe vorm van dice binnen, dus van de week maar eens stoeien met het spul. Als ik het echt allemaal snap zal ik mijzelf aan de Vida lijst laten toevoegen.
Hier 4 computers met Windows 7, 10 en 11, gaat allemaal goed met VM Ware.
Heb nu een andere laptop, dus de 'oude' laptop specifiek voor Vida inc Dice kan binnenkort in de verkoop voor de liefhebber.
Ik zoek dus een cheap laptopje. Heb een oude gekregen, maar die is zoooo traag, krijg niks gedaan, en accu is volledig lam wat vrij irritant is. Stekker eruit en in 10 sec valt hij uit.
Zie op mp van alles voorbij komen tussen 50-150 euro. Heb niet zoveel verstand van pc's eigelijk.
Maar win 7 of 10, beide prima dus.
Vida en VMware zal verder overal wel prima op draaien vermoed ik, qua hardware.
Ik heb een VM met WIN7 en VIDA meteen erop. is een bestandje die denk ik ook hier ergens verkrijgbaar is. Ik heb 'm via de website van Volvodiag.com maar wil 'm best delen als dat wenselijk is. Is alleen een bestandje van 9Gig dus niet even via wetransfer over te zetten.
Werkt gewoon op je eigen laptop met windows 10 of windows 11 dus aanmodderen met een oude windows 7 pc is echt niet nodig.
Bij mij had ik problemen met de DICE kloon, maar de Mongoose werkte perfect.