Geen historische foutcodes die een denkrichting inleiden?
Het beste is een retourtest te doen. De fysieke retourflow is de beste indicator voor foute verstuivers.
Wellicht brandstofdruk:
Maak tijdens het starten een diagram van toerental, brandstofdruk, brandstofdruk nominaal en kvs temp.
Als de brandstofdruk langzaam opbouwt kan het daar vandaan komen. Denk aan een flowklep of raildrukklep.
Kvs temp stuk zijn en foute waardes geven. De ECM past inspuitmoment aan de hand van motortemp.
Het beste is een retourtest te doen. De fysieke retourflow is de beste indicator voor foute verstuivers.
Wellicht brandstofdruk:
Maak tijdens het starten een diagram van toerental, brandstofdruk, brandstofdruk nominaal en kvs temp.
Als de brandstofdruk langzaam opbouwt kan het daar vandaan komen. Denk aan een flowklep of raildrukklep.
Kvs temp stuk zijn en foute waardes geven. De ECM past inspuitmoment aan de hand van motortemp.