Heb zo snel niet gezien welke auto je hebt, maar ik (V70N 2-2004) had dit ding nodig: stripje van 5cm die een aantal 'stopcontacten' doorverbindt (de 5cm lange, 2mm dikke inplugdingen op de foto hieronder, die je net zoals de relais er gewoon uit kunt trekken). Ik heb eventjes de goede contacten met 6,3mm vlakstekers doorverbonden totdat ik op de sloop zo'n extra ding had gevonden.
Overigens heeft mijn zwager in zijn infodisplay een melding dat er iets ingeplugd zit, want volgens mij blijft het ding aan wanneer je de auto uitzet. Maar die melding heb ik niet. Wellicht dat ik dit met een Dice en Vida (als ik die ooit goed werkend krijg) wel kan programmeren.
En bovenstaande foto is van de CEM (Central Electronics Module) van bij het stuur, niet van de module achterin de auto waar ik deze 'doorverbinding' toe moest voegen, maar dat is de enige foto die ik zo snel kon vinden waar zo'n ding inzit.
Ik heb domweg kabeltjes gevolgd (van de zekering en van het sigaretten-contact) en kwam erachter dat deze doorverbinding miste, één van deze kabeltjes verdween in de kabelboom en bleek na 10 centimeter in een lus te liggen en weer terug te komen
EDIT
Rechtsonderin de volgende foto ligt het benodigde 'doorverbinding'-ding naast de rode markeerstift! Er steken 5 'vlakstekers' uit die binnenin het zwarte plastic gewoon met elkaar zijn doorverbonden.