Gisteren werd ik gebeld door de voorbewerker: of ik even de epoxy voor de onderzijde kon komen brengen, inclusief wat onderdelen om even te passen en te meten. Blijkt hij al klaar te zijn met het strak maken van de combi... Morgen gaat de onderzijde in de Epoxy, eind volgende week de underbodycoating erop en dan direct door naar de spuiter. "Daar gaat ie dan nog wel 2 weken staan, maar niet veel langer." Dat zou kunnen betekenen dat ergens rond 20 juli het spuitwerk klaar is. Erg mee in m'n nopjes.
De beste man is de 70 al gepasseerd, maar gaat - zoals hij het zelf noemt - nog steeds als een Jekko. Zelfs de laadvloer van de kofferruimte had hij even uitgedeukt en hier en daar wat geplamuurd
. Komt gewoon een tapijtje overheen, maar "het oog wil ook wat". Nu staat mijn combi daar tussen allerlei Jaguars MK en E-types. Die blijken dan weer omgebouwd te worden met Volvo 240 remmen. Dus zo'n vreemd gezelschap is het daar ook weer niet.
Ik zal straks even wat plaatjes maken van de plamuur. Hij maakt keurig foto's, maar werkt de plamuur ook direct af met een laagje primer. Heb je ook geen gedoe met vocht onder de lak, etc.