Dat je hier op het forum niet veel terug vindt over VOC kan kloppen. Veel leden hier hebben een v70, s60 of s80 van het vorige model. Er zijn ook wel een paar leden met hetzelfde model V70 als jouw.
Wat er nog niet hier op het forum staat betekent niet dat niemand het hier weet.
Succes!
Ik denk dat de dealer het zeker aan de hand van het kenteken kan opzoeken. Er zal vast ook wel ergens een menu zijn waar VOC bij staat (Als het erin zit).
Ik heb een 2013 en daar zit het niet in .
Vriend van me heeft het in zijn xc60 , is leuk maar meer ook niet .
En er zit weer een abbonement aan vast uiteindelijk , vind ik ook niks .
Heb wel bij de dealer toen geformeerd of het achteraf ingebouwd kon worden en die zei van niet , maar daar heb ik mijn twijfels bij .
Enige wat ik er wel van wilde is het opstarten van de standkachel met de telefoon .
Al zitten er nog wel meer mooie mogelijkheden op , kaartupdates zonder cd's , spotify .
Zo heb je het langzaam aan allemaal dubbel o je telefoon en dan nog een keer in de auto , zou anders moeten , gewoon instappen telefoon inloggen en alles zou moeten werken op 1 abbonementje !
Overigens in mijn v70d5 2013 zou er een knopje rechtsboven bedieningspaneel op de middenconsole moeten zitten .
Kun je ook terug zien bij de Volvo site als je naar het nav update gebeuren gaat kijken , de VOC auto's doen dat online dat is dus wel up to date zo .
een Volvo V70 geleverd in 2011 kan een een my2012 ( vast display kin dashboard) zijn.
Ik heb trouwens ook geen VOC ( blij toe) , en heb een MY2012 XC70