Ja, je leest het goed. Van de V70T5 naar een Dacia Sandero Stepway. Van een vijfcylinder naar een driecylinder en van 2.4 liter naar 0.9...
Maar ook van Benzine weer naar LPG (af fabriek); van 1:8 naar 1:12, van elk weekend sleutelen naar 3 jaar garantie en veel vrije tijd.
Ik heb hem nu een week (en ruim 1000 km) en moet zeggen, het valt niet tegen. Natuurlijk is een T5 wel een veel snellere auto, maar het heeft allebei zijn charmes. De grootste van de Sandero is dat hij 7 keer minder kost aan brandstof. Ook wel fijn.
De rode V70 heb ik aan GrunnS60 gedoneerd. De T5 is ingeruild.
Ik kom hier vast nog weleens langs, maar minder frequent. Bedankt voor de fijne tijd en de vrienden die ik hier heb opgedaan zie ik sowieso nog wel. Misschien kom ik nog eens helpen op een sleuteldag.
En binnenkort als ik tijd heb foto's te nemen een vrachtwagenlading aan nieuwe en gebruikte Volvo-onderdelen die ik nog heb liggen in de verkoop.
Maar ook van Benzine weer naar LPG (af fabriek); van 1:8 naar 1:12, van elk weekend sleutelen naar 3 jaar garantie en veel vrije tijd.
Ik heb hem nu een week (en ruim 1000 km) en moet zeggen, het valt niet tegen. Natuurlijk is een T5 wel een veel snellere auto, maar het heeft allebei zijn charmes. De grootste van de Sandero is dat hij 7 keer minder kost aan brandstof. Ook wel fijn.
De rode V70 heb ik aan GrunnS60 gedoneerd. De T5 is ingeruild.
Ik kom hier vast nog weleens langs, maar minder frequent. Bedankt voor de fijne tijd en de vrienden die ik hier heb opgedaan zie ik sowieso nog wel. Misschien kom ik nog eens helpen op een sleuteldag.
En binnenkort als ik tijd heb foto's te nemen een vrachtwagenlading aan nieuwe en gebruikte Volvo-onderdelen die ik nog heb liggen in de verkoop.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).