Beste leden
Het gaat om een Volvo S60 Bi Fuel uit 2002 met 45x.xxx op de teller, zou hem met alle liefde naar de 500.000+ brengen
En misschien zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben.
De toeren van de auto blijft hangen op lpg.
Ik ben woensdag (17-03-2021) al bij verdampere geweest voor het zo maar stil vallen van de auto op lpg. (Ik ga nog met dit probleem teurg)
Mijn vraag is of meer mensen hier problemen mee hebben gehad, en ik wilde er een beetje informatie over inwinnen wat het mogelijk zou kunnen zijn.
Vanmorgen viel hij ook uit op lpg, bij de koppeling intrappen bij een rotonde, wanneer ik hem liet op komen, sloeg hij gewoon weer aan.
Vervangen: Lmm, krukassensor+houder, distributie, bougies, lambdasensor, lpg filter, brandstoffilter.
Bij verdampere:
Gasverdeelhuis gereinigd, stappenmotor gerenoveerd.
Dit probleem komt echter niet voor op benzine.
Hij meld ook geen foutcodes
Filmpje van in toeren blijven hangen: https://drive.google.com/file/…sp=sharing
Heb al meerdere topic's bekeken maar jammer genoeg mist vaak uiteindelijk de oplossing.
En als het probleem is verholpen zal ik het zeker hier plaatsen.
Alvast bedankt voor jullie hulp en suggesties.
Het gaat om een Volvo S60 Bi Fuel uit 2002 met 45x.xxx op de teller, zou hem met alle liefde naar de 500.000+ brengen
En misschien zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben.
De toeren van de auto blijft hangen op lpg.
Ik ben woensdag (17-03-2021) al bij verdampere geweest voor het zo maar stil vallen van de auto op lpg. (Ik ga nog met dit probleem teurg)
Mijn vraag is of meer mensen hier problemen mee hebben gehad, en ik wilde er een beetje informatie over inwinnen wat het mogelijk zou kunnen zijn.
Vanmorgen viel hij ook uit op lpg, bij de koppeling intrappen bij een rotonde, wanneer ik hem liet op komen, sloeg hij gewoon weer aan.
Vervangen: Lmm, krukassensor+houder, distributie, bougies, lambdasensor, lpg filter, brandstoffilter.
Bij verdampere:
Gasverdeelhuis gereinigd, stappenmotor gerenoveerd.
Dit probleem komt echter niet voor op benzine.
Hij meld ook geen foutcodes
Filmpje van in toeren blijven hangen: https://drive.google.com/file/…sp=sharing
Heb al meerdere topic's bekeken maar jammer genoeg mist vaak uiteindelijk de oplossing.
En als het probleem is verholpen zal ik het zeker hier plaatsen.
Alvast bedankt voor jullie hulp en suggesties.