Ik heb een Volvo s80 gekocht wat op het eerste aanzicht er uit zag als een goede aankoop.
Maar helaas, week later veel storen die komen en gaan en de auto gaat in limp modus.
Auto uitgelezen veel foutmeldingen maar elke keer wat terug komt zie je in de bijlage.
De bak bij het wegrijden bij het stoplicht lijkt te denken dat hij in een hoge versnelling zit dus de auto wilt uitvallen / of komt zo goed als niet voorruit.
Ik rij er ook gewoon later weer zomaar 400 km achter elkaar zonder enige mankement in de bak als motorisch te constateren.
Wat me wel opvalt is dat verschillende lampjes / foutmeldingen komen met betrekking tot anti slip en abs en remmen. En de km/h blijft haken op een stand wat ik niet eens rij dan op dat moment.
Foutcodes:
ECM-530D DTC in transmission controle module Faulty Signal
TCM-001F Speed sensor Signal missing
ABS-0092
ABS-0093
CEM-1A5F
CCM-001B
CCM-001C
Ik moest zelf denken aan slechte kabel of sensor.
Alvast bedankt voor alle moeite:)
Maar helaas, week later veel storen die komen en gaan en de auto gaat in limp modus.
Auto uitgelezen veel foutmeldingen maar elke keer wat terug komt zie je in de bijlage.
De bak bij het wegrijden bij het stoplicht lijkt te denken dat hij in een hoge versnelling zit dus de auto wilt uitvallen / of komt zo goed als niet voorruit.
Ik rij er ook gewoon later weer zomaar 400 km achter elkaar zonder enige mankement in de bak als motorisch te constateren.
Wat me wel opvalt is dat verschillende lampjes / foutmeldingen komen met betrekking tot anti slip en abs en remmen. En de km/h blijft haken op een stand wat ik niet eens rij dan op dat moment.
Foutcodes:
ECM-530D DTC in transmission controle module Faulty Signal
TCM-001F Speed sensor Signal missing
ABS-0092
ABS-0093
CEM-1A5F
CCM-001B
CCM-001C
Ik moest zelf denken aan slechte kabel of sensor.
Alvast bedankt voor alle moeite:)
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).