Waarom kom je niet naar Nederland?? Weet je ook zeker waar dit goed gebeurd! Er zijn nogal wat kwakzalvers dus ik zeg doe het hier! Daar weet je immers dat het goed gebeurd!
Prijzen zijn te vergelijken met Nederland (goedkope en dure aanbieders). In Nederland is het aanbod groter waardoor je een hogere onderhandelingsmarge kan hebben.
In ieder geval moet je eerst uitzoeken of de vermogenswinst de moeite is. Minimum 10 % anders heeft het weinig zin. In mijn geval had het weinig zin. Er zijn maar een paar aanbieders die zelf de programma's schrijven. Wat mij opvalt is dat er weinig objectieve positieve resultaten bekend zijn. Volvotune krijgt hier op het forum wel positieve commentaren...
Hoi hoi, Ik ben ook Belg, maar dan uit Oost-Vlaanderen en heb m'n Gents/Zweeds paardje laten tunen bij Rica bij een dealer in Oosterhout. Da's een dik uurtje rijden en dat is me zeer goed meegevallen.
De prijs was ook nog binnen de perken en de vermogenwinst was enorm, verbruik lichtjes gedaald, dus doen zou ik zo zeggen.
Groetjes aldaar.