nou dat zal zon vaart niet lopen, en het is geen zooitje Nondeju, ik zit veelvuldig en hele dagen op internet, en je komt overal mensen tegen die voor de aandacht allerlei dingen op fora spuien... en in vinzent zn geval kan ik me rustig vergissen hoor, ik heb ook buiten het forum om met hem gepmt en zal ook uitgebreid mijn verontschuldigingen maken als de v70 voor de deur staat...
maar feit blijft dat ik het een merkwaardig verhaal vind, en dat liet ik blijken, 17 jaar en een v70 willen, is mooi hoor, maar toen ik 17 was kwam stationwagon nog niet eens in mijn vocabulaire voor haha...
neemt niet weg dat ik inderdaad mijn zaakjes op muziekgebied financieel slecht geregeld heb, doe het namelijk ook voor de hobby... maar wel met onvoorwaardelijke overgave, en nooit met achterliggende gedachte er geld mee te verdienen, zet me niet voor niks al jaren in voor de jeugd, met workshops, organiseer dit jaar voor de 9e keer de Dutch beatbox battle, ben al 18 jaar emcee, ja ik rap haha.. (
http://www.youtube.com/watch?v=cYKpEuxAsQA , ja ik ben de buschauffeur) en ben zeer actief lid van zulunation (
www.zulunation.nl /
www.zulunation.com ) alles uit liefde, nooit voor het geld... en inderdaad heb een fulltime baan, want ik ben van mening dat als je muziek met passie maakt, je dit nooit moet doen met geldverdienen als motivatie... maar dit is mijn persoonlijke visie...
ennieweej... zo gauw de fotos van de v70 van vinzent online staan, buig ik nederig en biedt mijn welgemeende excuses aan...