Beste mensen,
Ik zit even met een dilemma met mijn Volvo.
Had wat problemen met trillingen tijdens het rijden, dachten er aan om de bak te vervangen.
Echter heb ik de verstuivers vervangen en bleken er meerdere stekkers van de verstuivers niet goed meer te zijn dus ook deze vervangen door meteen nieuwe exemplaren.
Nu ervaar ik steeds wat wisselende storingen als de auto warm is die ik dan met Vdash uitlees.
ECM-7700 ENGINE CONTROLE MODULE, communication fault
CEM-1F00 ECM software. Faulty signal
Wanneer je de motor als hij goed bedrijfswarm is op een continu toerental houdt van stel 2500 zakt het plots weg naar 2100 net als of er één of twee verstuivers net niet meer helemaal meedoen.
Laat je het gas los loopt hij even een seconden of twee te hikken en dan draait hij weer perfect.
Geen meldingen van roetfilter verstopt of iets dergelijks.
Graag even jullie input wordt er wanhopig van.
Ik zit even met een dilemma met mijn Volvo.
Had wat problemen met trillingen tijdens het rijden, dachten er aan om de bak te vervangen.
Echter heb ik de verstuivers vervangen en bleken er meerdere stekkers van de verstuivers niet goed meer te zijn dus ook deze vervangen door meteen nieuwe exemplaren.
Nu ervaar ik steeds wat wisselende storingen als de auto warm is die ik dan met Vdash uitlees.
ECM-7700 ENGINE CONTROLE MODULE, communication fault
CEM-1F00 ECM software. Faulty signal
Wanneer je de motor als hij goed bedrijfswarm is op een continu toerental houdt van stel 2500 zakt het plots weg naar 2100 net als of er één of twee verstuivers net niet meer helemaal meedoen.
Laat je het gas los loopt hij even een seconden of twee te hikken en dan draait hij weer perfect.
Geen meldingen van roetfilter verstopt of iets dergelijks.
Graag even jullie input wordt er wanhopig van.