Dag allemaal,
Ik ben vrij nieuw op dit forum, maar ik heb een irritant probleempje.
Mijn Galaxy S3 met de laatste software (android 4.0.3) kan een normale connectie maken met de originele carkit van de V70. De verbinding valt niet weg, totdat ik ga bellen of gebeld word.
Dan valt, na ongeveer een minuut, de BT verbinding weg. Eerst gebeurd er even niets (ca 5 tot 10 seconden hoor ik niets en de gesprekspartner ook niet). De gsm heeft dan nog steeds een verbinding met de gesprekspartner. Vervolgens kan ik op de gsm gewoon verder bellen (waarmee ik natuurlijk de staatskas kan spekken ).
Tevens kan ik op de carkit van de auto weer opnieuw connecten.
Dan begint het geheel weer overnieuw.
Ik heb contact gezocht met de dealer. Die zegt natuurlijk software-update van de carkit.
Dat gaat ca €50.- kosten (hetgeen mij zeer tegenvalt want bij onderhoud en apk bij de dealer zou de software pakketten gratis zijn, echter geeft men als verweer dat dit alleen geld voor motor- een versnellingsbak management, beetje onzinnig!! :bandit: )
Daarnaast kunnen ze mij niet garanderen dat het probleem over is. Gelukkig zijn ze wel bereid om te kijken of de laatste software geladen is in de carkit.... Overigens dat moet haast wel, want alle software is geupdate (ook van navigatie) toen de I-pod controller is ingebouwd, een half jaartje geleden....
Inmiddels heb ik ook andere toestellen geprobeerd (met oudere android software), hier kom ik eigenlijk geen problemen tegen.
Na dit, ietswat lange, intro is mijn vraag aan jullie of iemand hier meer ervaring mee heeft.
Alvast bedankt voor jullie reacties...
Met vriendelijke groet,
Ralph Stokhof
Ik ben vrij nieuw op dit forum, maar ik heb een irritant probleempje.
Mijn Galaxy S3 met de laatste software (android 4.0.3) kan een normale connectie maken met de originele carkit van de V70. De verbinding valt niet weg, totdat ik ga bellen of gebeld word.
Dan valt, na ongeveer een minuut, de BT verbinding weg. Eerst gebeurd er even niets (ca 5 tot 10 seconden hoor ik niets en de gesprekspartner ook niet). De gsm heeft dan nog steeds een verbinding met de gesprekspartner. Vervolgens kan ik op de gsm gewoon verder bellen (waarmee ik natuurlijk de staatskas kan spekken ).
Tevens kan ik op de carkit van de auto weer opnieuw connecten.
Dan begint het geheel weer overnieuw.
Ik heb contact gezocht met de dealer. Die zegt natuurlijk software-update van de carkit.
Dat gaat ca €50.- kosten (hetgeen mij zeer tegenvalt want bij onderhoud en apk bij de dealer zou de software pakketten gratis zijn, echter geeft men als verweer dat dit alleen geld voor motor- een versnellingsbak management, beetje onzinnig!! :bandit: )
Daarnaast kunnen ze mij niet garanderen dat het probleem over is. Gelukkig zijn ze wel bereid om te kijken of de laatste software geladen is in de carkit.... Overigens dat moet haast wel, want alle software is geupdate (ook van navigatie) toen de I-pod controller is ingebouwd, een half jaartje geleden....
Inmiddels heb ik ook andere toestellen geprobeerd (met oudere android software), hier kom ik eigenlijk geen problemen tegen.
Na dit, ietswat lange, intro is mijn vraag aan jullie of iemand hier meer ervaring mee heeft.
Alvast bedankt voor jullie reacties...
Met vriendelijke groet,
Ralph Stokhof