Deze vraag heb ik ook al gesteld op het andere Volvo forum, maar omdat hier ook het één en ander aan Classic ervaring is stel ik hem hier ook even. Ik ben al een tijdje opzoek naar een leuke Volvo voor naast de S60 te rijden voor mijn vriendin, misschien zelfs ter vervaning maar dat terzijde. Mijn oog is nu gevallen op een smakelijke V70 Classic wat ik altijd een pracht wagen heb gevonden. Het gaat om een Volvo V70 2.5T AWD (handbak) van 1997 met alle denkelijke opties, daarnaast heeft de auto een 120 liter LPG tank dat een actieradius van 1000KM mogelijk maakt. Het trekken van onze caravan lijkt me ook een genot met een 2.5T i.c.m. niveauregeling. Dat deze blokken met hydraulische kleppen een stuk betrouwbaarder zijn dan de nieuwere 2.4 blokken is een ding dat zeker is. Nu heeft de auto waar ik bij ga kijken bijna 450.000km aan ervaring achter de rug. Nu schrik ik niet snel van een pittige kilometerstand maar 450.000km zet mij wel aan het denken.
Wat zijn jullie meningen en ervaringen met dit type blok i.c.m. de kilometerstand en AWD?
Wat zijn jullie meningen en ervaringen met dit type blok i.c.m. de kilometerstand en AWD?