Ik ben nog steeds bezig met een verbeterde versie van de App. Omdat 1 & ander nogal tegenwerkt met het maken van de App heb ik hier een downloadlink naar de voorlopige versie, ik vind namelijk dat ik het niet maken kan om continu de deadline te verschuiven. Ik ga er dus nog mee bezig!
Succes ermee! De kalender update zich gelijk aan die van de Facebookpagina. Als evenementenpagina van Facebook geupdated word, dan doet de App dit ook!
Groet,
Martijn.
*App is enkel voor Android.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik heb hem ook via je dropbox link! Maar het ziet er echt super uit hoor! Dan te bedenken dat er nog wijzigingen in aangebracht gaan worden! Fenomenaal!
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Inmiddels kan & mag ik de Facebookpagina namens dit Forum bijhouden. Bedankt voor het vertrouwen hiervoor! De evenementenkalender is tot op heden bijgewerkt, dit kun je zien via de Facebookpagina, maar ook via de App.
De App : Via de App klik op het kopje Kalender. Hier zie je nu de evenementen die tot op heden gepland zijn & vermeld staan op het Forum onder Meetings.
Houd ook regelmatig de Facebookpagina in de gaten, ook dit kan via de App onder het kopje Facebook, ik zal proberen deze Pagina met regelmaat te verversen & onder andere fotowedstrijden of ander interessant nieuws toevoegen!
Tips, leuke items, interessante teksten, grappen zijn allemaal welkom! Stuur mij een PM bericht, met hierin informatie (bijv. linkjes etc. + het bovenstaande!). Zolang het maar iets met Volvo's te maken heeft is het goed!
Goed bezig Martijn! Super actie's wat je allemaal aan het ondernemen bent man! Super top!
Bedankt! Enneh, ik inmiddels het 1ste nieuwtje toegevoegd aan de Facebookpagina. Een oude, maar goude! Dit kun je ook zien via de App. (kopje Facebook)
Mede door de App is de Facebookpagina weer vol(v)op in gebruik! De statistieken stijgen & stijgen maar, dus dit is natuurlijk erg positief! De App valt nog steeds te downloaden via Dropbox, https://www.dropbox.com/s/0fes6j5mqyztpkr/Volvo.apk
Tevens een foto'tje van de statistieken in vergelijking met vorige week!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Inderdaad werkt het prima via de browser ook op mijn s4 mini. Alleen soms heb je vrij lange laadtijden door dat het hele uitgebreide pagina's zijn. Bij apps heb je daar vaak geen last van. daarom mijn vraag :yes:
misschien moet ik maar gewoon overgaan op 4g probleem opgelost