We zijn weer lekker bezig! Maar wat halen jullie je een werk op de hals. Hebben jullie daar zoveel gelegenheid voor. Respect voor jullie inzet voor het forum!
We willen dat auto's van liefhebbers ook bij liefhebbers terecht komen! Op deze manier vergroot je die kans. En werk.... Ach je hebt een punt Folke! Maar leuk??? Leuk is het zeker!
Dit dacht ik Hans daarom heb ik vanochtend & eerde deze avond al enkele Forumleden gemaild over de mogelijkheid van deze pagina, via de privé-email.
Enkel is er (nog) niet gereageerd. Ik ga geen advertenties zonder toestemming plaatsen, het kan zijn dat dit niet gewaardeerd word.
Mochten leden geen Facebook hebben, plaatsen ik of Tristan een advertentie voor deze leden mochten ze daar interesse in hebben. Contactgegevens worden enkel bekend gemaakt via de privé berichten in Facebook aan geïnteresseerden na toestemming van het Forumlid.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Ik was een tijdje offline (tsja, nooit gedacht dat een tweede koter zoveel meer werk betekent ), kom ik terug, allemaal superinitiatieven! Ik ga gelijk even inloggen op gezichtboek en alles "lijken"