Een T5 is altijd leuk maar deze is niet mijn smaak.
Imitatie R wielen, wannabee R met R voorbumper, geen originele achterspoiler en een kachelpijp van een uitlaat.
Oh ja, ben ook geen fan van de trekhaak.
Wil geen plezier weg halen bij de eigenaar, in ieder geval veel plezier er mee, mijn smaak is het niet.
Een T5 is altijd leuk maar deze is niet mijn smaak.
Imitatie R wielen, wannabee R met R voorbumper, geen originele achterspoiler en een kachelpijp van een uitlaat.
Oh ja, ben ook geen fan van de trekhaak.
Wil geen plezier weg halen bij de eigenaar, in ieder geval veel plezier er mee, mijn smaak is het niet.
Ik vind persoonlijk de imitatie R velgen mooier ze zijn net even wat strakker dan orgineel!
ach ja, de ene kiest voor een fabrieksauto en de ander doet er wat mee.
deze T5 is voor bij elkaar 11.500 getuned en geoptimaliseerd in duitsland en inderdaad de velgen zijn mooier hahahahaa!!!!
ik heb 320pk onder het kapje en dat ga onder tuning versta ik niet door een oetgriep een chipje laten vervangen.
het enige jammere is dat de T5 voorwiel aandrijving heeft in de bochten is het erg rekenen voor de TC die het niet haalt.....
maar daar voor hebben we andere speeltjes.....
ach ja, de ene kiest voor een fabrieksauto en de ander doet er wat mee.
deze T5 is voor bij elkaar 11.500 getuned en geoptimaliseerd in duitsland en inderdaad de velgen zijn mooier hahahahaa!!!!
ik heb 320pk onder het kapje en dat ga onder tuning versta ik niet door een oetgriep een chipje laten vervangen.
het enige jammere is dat de T5 voorwiel aandrijving heeft in de bochten is het erg rekenen voor de TC die het niet haalt.....
maar daar voor hebben we andere speeltjes.....
AWD is inderdaad veel fijner met zoveel kracht! zelfs achterwiel aandrijving is fijner vind ik!
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009