Ik heb een Volvo V70 2.4D met 163PK chip uit 2002. Er staan 275 000km op de teller. De auto rijdt geweldig en is heerlijk zuinig (1 op 16/ 1 op 17) maar inmiddels zijn er een aantal mankementen;
- distributieriem moet vervangen
- motorsteunen moeten vervangen (blok trilt wat veel)
- srs airbag service waarschuwing
- airco werkt niet meer
- achterremmen piepen (waarschijnlijk handremschoenen vervangen)
- ophanging achter kraakt (schokbrekers?...)
Ik sta nu dus voor de keuze om een aantal reparaties uit te laten voeren zodat de Volvo nog een tijd kan blijven rijden maar ik ben bang voor extra onverwachte kosten. De afweging is dus om de Volvo nu in te ruilen tegen een auto met wat gunstiger km stand...
Wat is jullie mening? Kan ik er met bovenstaande reparaties weer even tegen of zijn er nog belangrijke zaken om rekening mee te houden bij deze km stand?
Alvast bedankt.
- distributieriem moet vervangen
- motorsteunen moeten vervangen (blok trilt wat veel)
- srs airbag service waarschuwing
- airco werkt niet meer
- achterremmen piepen (waarschijnlijk handremschoenen vervangen)
- ophanging achter kraakt (schokbrekers?...)
Ik sta nu dus voor de keuze om een aantal reparaties uit te laten voeren zodat de Volvo nog een tijd kan blijven rijden maar ik ben bang voor extra onverwachte kosten. De afweging is dus om de Volvo nu in te ruilen tegen een auto met wat gunstiger km stand...
Wat is jullie mening? Kan ik er met bovenstaande reparaties weer even tegen of zijn er nog belangrijke zaken om rekening mee te houden bij deze km stand?
Alvast bedankt.