Wellicht kan ik een stukje onduidelijkheid van mijn kant hier kwijt.? Nu Bob dit wellicht ook volgt?
mbtt CFE FULL en CFE plus.
Tot nu snapte ik de CFE uitvoeringen; je had wat Light editions met vastgezette mogelijkheden, maar goedkoper dan de Full.
Deze CFE Full had je in paar aansluitingen dus werd de prijs wat hoger, zodat je die verschillend kan inbouwen.. Deze CFE full, kon zo'n beetje alles aan of uit zetten, zoals dat in de documentatie stond...
https://www.volvotech.eu/s60/S…xtender%5D
Bovenstaande kost wat meer dan de Light editions, maar zoals gezegd ALLES wat in de beschrijving staat.... (tot de lancering van de plus blijkbaar?)
Want nu ziek bij de CFE plus een quick reference guide staan met daarin een vergelijking tussen CFE full en de plus voor diverse modeljaren (MY) dus tm MY04 en dan MY05 and up. In deze laatste categorie valt mijn karretje (S60).
Nu staat er plotseling bij MY05-up: heel veel ONmogelijkheden, in het rood staat er een N van No..
Ik zie een paar conclusies:
1. deze lijst is uitgebreider dan de normale documentatie, dus veel N dan daar staat
2. De Full is plotseling niet zo Full..
3. ik heb het gewoon niet goed begrepen, maar voel je vrij om het duidelijk te maken.
Even praktisch, ik had wel stiekem interesse in de CFE full van Steve, die olietemp boeit me niet zoveel, rij toch rustig warm, ik ga meer voor de "luxe shizzles" . Maar als ik nu zie wat de CVE Full niet kan tov van de plus wordt ik iets minder enthousiast.
Wie o wie praat me bij?
DJ
Klein voorbeeld: in de manual: enable passenger window auto UP, dit verwacht ik dan aan te kunnen passen, maar vgls de quick ref guide staat hier een N bij MY05 and up.. wat is het nu?