Mbt de XC60, hoe veel tijd heb je nodig met de wagen? Kennis van mij uit Andorra rijd die wagen (D5) en zijn zoontje (Volvist in hart en nieren, hier ook wel bekend maar niet actief op het forum) heeft de wagen geregeld een weekje in Nederland ter beschikking.
Mbt de XC60, hoe veel tijd heb je nodig met de wagen? Kennis van mij uit Andorra rijd die wagen (D5) en zijn zoontje (Volvist in hart en nieren, hier ook wel bekend maar niet actief op het forum) heeft de wagen geregeld een weekje in Nederland ter beschikking.
Heb hem even gecontact, mijn excuses, de wagen is een 2010 model, ook al rijden ze hem pas sinds 2012.. Of zou je daar ook nog baat bij hebben? Hij zou graag helpen indien zo.
Heb die draaien in de V60. Werkt met een firefox browser. Er zijn een paar webadressen waar je een simpel portal krijgt te zien met de diverse meetwaardes. Bijv kvs temp, olietemp, accuspanning, bak temp enz. Voor de V60 is die nog in ontwikkeling, maar kan kan op dit moment accu en kvs uitlezen. Verder kan ik de spiegels bedienen bij afsluiten, maar dat was al mogelijk. Laatste is de standkachel die ik vanuit huis kan opstarten, erg handig. Ben er blij mee, je kunt hier bijv ook een camera mee aansluiten, dan heb je alleen camera nodig en een kabel naar de navigatie unit, meer niet.
Heb zelf nog wat problemen met de camera, beeld is niet helemaal stabiel, en is nu helemaal uitgevallen, maar dat wordt vast opgelost.
Ik heb de CFE plus in mijn S60 met automaat.
Omdat ik er een caravan achter hang, rijd ik vaker in de '4' dan in de 'D'
Hier zat nog een kleine maar erg hardnekkige bug in, dat de geselecteerde versnelling niet correct werd getoond.(ook niet in de standen 3 en L)
Na veelvuldige en goede inhoudeliljke communicatie is het helemaal opgelost.
Niets dan lof voor de support afdeling, welke het probleem niet afwimpelt, maar oplost!!!
Ook al gaat dit niet 1 2 3..