Weet iemand nog uit het blote hoofd hoe je de foutcodes in de CFE opslaat zodat je ze kunt uitlezen? Ik weet het niet meer, en kan het zogauw nergens vinden. Alvast bedankt!
Ok, dan heb ik het wel goed gedaan, maar ik dacht dat je ze zo wist. Maar dan sla je tegelijk ook op natuurlijk...ik ben weer bij.
Dan maar eens kijken nu want het lampje brand weer. Ik heb die optie idd open staan.
Bedankt voor de info!
Vraagje weet niet wie er van jullie een CFE Plus Wifi heeft, en er ook ervaring mee heeft...
1, is transaxel temp en transmision temp het zelfde? zou graag de automaat temp willen uitlezen ik zie alleen transaxel temp staan op de site...
2, is het mogelijk om de layouts die je krijg via de site aan te passen? na eigen inzicht... bijv snelheid, oil temp, coolant temp, trans tamp, versnelling, boost enz
Iemand enig idee, ik wilde net mijn CFE+ en voor een update, maar de site is niet bereikbaar.
Ook dowloaden van updates met de CFE updater werk niet, deze kan ook geen verbinding maken.
Iemand een idee waarom?
Van de week een stukje gelezen er over. Volgens mij was het Doeke dat het zei dat het gestopt is sinds 01-01-20. Wegens onenigheid. (Correct me if i am wrong?)
Het lijkt er inderdaad op dat ze niet meer actief zijn. Zie de screenshot in de bijlage. Je zou het daarin genoemde e-mailadres eens kunnen proberen mbt CFE vragen.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Dat zou wel balen zijn... ik wil eigenlijk nog wel graag een CFE+ (met losse connector want dat is blijkbaar nodig bij mijn auto) zou jammer zijn als ik die niet meer kan krijgen straks