Zonde van het geld. De plus is goed, die met wifi brengt weinig meer mee. Heb ze beide in de auto gehad. Heb die wifi uitstaan. Geen waarde toevoegend.
kijk daar heb ik wat aan,goeie info roland...toch maar ff goed nadenken
Miss.loop ik wel weer tegen een cfe+aan,heb ze al paar x eerder gekocht voor rond de 100 eurries en dan weer verkopen.
Ik zou gewoon bij de plus blijven. De info van de wifi kan je ook via de dim omroepen. En die metertjes die je via de wifi moet ophalen is allemaal heel omslachtig om tedoen. Maar dat is mijn meening.
Ik zou hetzelfde zeggen: het is een grappig concept, maar werkte op een Android telefoon nooit lekker. Het WiFi gedeelte zou ik geen geld aan uitgeven. Ik had het ook ruim 2 jaar uit staan (zo af en toe aan zetten om er achter te komen dat het niet echt gebruikt werd).
Voor een pre-2005 model zou ik de CFE (niet-plus) aanbevelen, dat ook. Op die autos is dat model veel beter uitgewerkt en getest.
Ik heb gezien wat de wifi kan doen in de S80 V8 van M@rcel, de CFE ontwikkelaar. Echt mooi wat die auto allemaal doet.
Maar in mijn P2 S60 zou ik het niet gebruiken. Alles past inderdaad mooi in de DIM, en dat is direct zichtbaar. Of dat met je telefoon zo makkelijk en snel gaat weet ik niet.
Ik heb nu toch ook maar een CFE besteld met de christmas2020 code.
Ik ben toch voor de Wifi versie gegaan; er komt ook een Kenwood DMX8020DABS radio aan met wifi, lijkt me leuk om te zien of ik die twee samen kan laten werken om de CFE data op m'n touchscreen te laten zien.
Zo niet - met de christmas2020 code scheelde het 35 euro met de originele prijs van de niet wifi versie dus och.. Dat noem ik dan een leer-prijs; als het wel werkt heb ik er een hoop lol mee.
Ik heb een probleem. Ik kan me Cfe niet meer aansluiten op de pc,
Welke handige man/dame weet wat dit inhoud. Ik ben totaal niet van de pc's. Dus weet niet wat ik nu moet.
Updater al opnieuw geinstaleerd. En nu heeft die dit. Druk ik heb door. Opend de updater wel. Maar vindt de Cfe niet en kan ook niks anders dan afsluiten.
Wie kan dit verhelpen met me de goeie weg wijzen of via teamviewer?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Hmm, die van mij (cfe classic) doet sinds een update raar. Geeft geen info meer in het display, doet af en toe spiegels inklappen als hij er zin in heeft, uitklappen nooit meer, wel de centrale vergrendeling bij wegrijden altijd.
Is dat ook iets met mijn computer?
Sinds de update naar android 11 op mijn telefoon (samsung note 10) werkt de wifi pagina niet meer. En krijg ik alleen nog de status niet verbonden.. de hotspot verbind wel..
Op een oudere telefoon met android 10 werkt het wel goed. Kan me dus niet indenken dat het aan de cfe ligt.
Iemand die probleem ook gehad?
En er ook een oplossing voor gevonden?