Voor het eerst naar Elst, DE nieuwe locatie voor onderhoud

FredH
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

Re: Voor het eerst naar Elst, DE nieuwe locatie voor onderhoud

· 
Posted: 16.03.2015 - 20:00  ·  #16
Voor mij 1,5 uur enkele reis, maar desondanks ga ik morgen wel bellen voor een afspraak.

Ben er dan wel een uur of wat dus kan ik alles heel rustig en goed bekijken in de nieuwe locatie van de mannen.... :lol:
Aight!
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 16.03.2015 - 20:13  ·  #17
Quote door FredH

Voor mij 1,5 uur enkele reis, maar desondanks ga ik morgen wel bellen voor een afspraak.

Ben er dan wel een uur of wat dus kan ik alles heel rustig en goed bekijken in de nieuwe locatie van de mannen.... :lol:

Na afgelopen zaterdag heb ik denk ik ook een nieuw adresje voor onderhoud. Wel een dik uur rijden, maar voor goede service rijd ik zeker graag om :)

Tijdens de check-up kwamen we toch een paar dingen tegen, wel raar want had verwacht van de garage waar ik hem gekocht had dat ze wel eerlijk en betrouwbaar waren.
harold
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 55
Subject:

· 
Posted: 16.03.2015 - 20:25  ·  #18
Ja die heeft wel wat onderhoud nodig :thumb:
maja je lampje zit er tenminste wel in :D
XJR 1300
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 19.03.2015 - 23:00  ·  #19
Vanavond had ik met Dennis afgesproken om mijn pas aangeschafte S60 eens onder de loep te nemen. Dit i.v.m. de garantie die ik nog op de auto heb. Tot mijn grote vreugde kon Dennis niets vinden dat op dit moment problemen zou kunnen geven :thumb: .
Bij verder zoeken kwamen er wel enige zaken naar boven waar verbetering te behalen is:

Zo had men al gauw door dat er verkeerde koelvloeistof was gebruikt, deze moet dus vervangen worden. Verder bleek dat de voorremmen niet meer helemaal top waren en dat het over de voorwielen "schuiven" (bij volledig uitgedraaide wielen) te maken heeft met de rubbers van de draagarmen. De distributieriem en waterpomp zijn nog in orde, maar moeten wel aan het eind van het jaar vervangen worden. Vervolgens heeft Dennis nog even de werking van de waste gate gecontroleerd: deze is niet goed en heeft dus vermogensverlies tot gevolg.

Er was dus eigenlijk niets (behalve dan de koelvloeistof) wat direct vervangen hoefde te worden.
Toch heb ik besloten om alles preventief te laten vervangen/ af te stellen. :yes:
Heb dus een afspraak voor de gehele dag :shame: op 3 april, zo heeft Dennis de tijd om
alles weer tip top te maken.

Nog even een pluim voor de service: Omdat ik alles bij Dennis laat repareren was de keuring vanavond gratis :thumb:

Dennis nogmaals bedankt,

George
FredH
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 27.03.2015 - 12:47  ·  #20
Quote door FredH

Gisteren de hele dag doorgebracht bij de mannen in Elst (was pas om 20.00 uur weer thuis). Kon dus uitgebreid kennismaken met Dennis, Obbe en Kuba, de beide echtgenotes die ook actief waren die dag en het prachtige bedrijf dat ze hebben neergezet. Aardige mensen, goede sfeer en gedreven monteurs met veel kennis van zaken. Was mijn eerste, maar zeker niet de laatste keer. Gisteren dus al flink onderhoud gedaan, de rest volgt over enkele maanden en dan heb ik alles op orde dat de eerdere eigenaar de afgelopen jaren had vooruitgeschoven en weet ik dat mijn V70 100% op orde is...

Selected quotes for multi-quoting:   0