Bertje late reactie, maar ben idd all risk verzekerd.
Heb er door glasgarage een rainstop coating op laten zetten maar die heeft alleen effect bij mij vanaf 100km pu. Bij het wissen van de ruit blijft er een ook zo'n soort witte waas achter. Hopelijk is dat over een paar dagen weg.
Oke martijn
Even resumeren.
Jij hebt er een nieuwe ruit in laten plaaten en hebt er een coating over late doen.
Jje hebt geen gebruik gemaakt van Lucy daar jou schade te diep zat.
Wat was nu jou financiele schade ?
Ik ga er ook informeren wat voor mijn ruit het beste is.
JB.
Nou ben er geweest hier in beijerland en er zijn 4 vestigingen die zo,n polijst machine hebben.
Die in breda is voor mij het dichtst bij maar ze wachten op onderdelen voor de machine en die krijgen ze over zo,n 3 weken binnen ,komt voor mij toch wel goed uit want zo,n behandeling zijn ze gauw 4 uur mee bezig en de komende weken heb ik geen tijd.
Dus over 3 weken een afspraak maken.
Het polijsten zit trouwens niet in de verzekerings vergoeding daar het slijtage is maar kosten zijn niet hoog 85 euries.
kunnen ze gelijk een steenslag gaatje maken,die zit wel in de vergoeding
JB.
J.W.
VolvoV70forum fan
Geslacht: Locatie: Krimpen aan de Lek Leeftijd: 46 Berichten: 431 Geregistreerd: 10 / 2013
Ik zou toch vragen wat een nieuwe ruit kost. Nu kost het 85,- en weet je niet wat het resultaat is. Ik heb met mn v40 aantal keren sterretjes gehad, na een aantal keer en met 340.000 km op de teller kreeg ik van de glasboer te horen dat repareren niet veel zin had, en dat vervangen beter was. Voorruit was meer mat glas geworden en uit veiligheids overweging was een nieuwe beter...
Dus voor carglass meer omzet, en voor mij koste de ruit 75,- ( standaard tarief bij glasschade, reparatie of nieuwe ruit) en weer helder zicht.
De verzekering doet voor een nieuwe voorruit geen expertise, dus daar geen zorgen over.
Ik adviseer dus om eens te gaan praten met de diverse glasboeren , en kijken of je er op deze manier beter van kan worden.
Ik zou in dut geval ook gaan voor een nieuwe ruit. Kost je €68, en heb je een mooie gladde ruit zonder sterren. Ik heb het voor de zomervakantie gedaan met de andere auto, reed al jaren met een versleten ruit met 3 sterren rond, en geen probleem met vervangen t.a.v. Vergoeding
Ga vanmiddag informeren bij carclass maar vroeg me wel af of de ruiten die carclass levert het zelfde zijn als volvo dit met betrekking op de regensensor enzo ,blijft dat goed werke?
We zullen het wel horen.
JB.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Afgelopen maand twee keer een ruit laten vervangen bij carglass 1 met barst die andere onder garantie(montage fout en daardoor weer een barst) ze vragen of je een regensensor hebt. Maar bij ons werkt alles nog goed m.b.t. de regensensor.
Nou ben vanmiddag geweest,niks opgelevert.
Carclass barendrecht kan geen ruit vervangen die niet echt kapot is omdat ze van de ruiten een foto moeten overhandigen bij de verzekering.
En Allsecur laat geen ruit vervangen die alleen slijtage schade heeft,als ik de ruit toch laat vervangen raak ik mn schade vrije jaren kwijt.
Dus ben nog niks opgeschoten.
Ja ik kan mn voorruit zelf kapot slaan ,maar vindt dat ook weer zo iets .
Ik heb er een sterretje in zitten maar om daar nou met een hamer op te meppen om er een scheur in te krijgen, pfff
JB.
.
Ik heb er een sterretje in zitten maar om daar nou met een hamer op te meppen om er een scheur in te krijgen, pfff
JB.
Dat doe je bij een sterretje niet met een hamer!!! Dat laat sporen na.
Neem een postt-it papiertje. Aan de binnenkant dr op plakken en dan met de duim drukken..... Het papiertje is om vingerafdrukken op de ruit te vermijden :bandit: :bandit: Vergt niet zo heel veel kracht
Bij mijn vorige auto werd de regensensor gek omdat er een luchtbel tussen het raam en de bevestigingsplaat van de sensor was gekomen. Deze ruit werd kostenloos door carglass vervangen.
Er zaten geen scheuren in.
.
JB.
Dat doe je bij een sterretje niet met een hamer!!! Dat laat sporen na.
Neem een postt-it papiertje. Aan de binnenkant dr op plakken en dan met de duim drukken..... Het papiertje is om vingerafdrukken op de ruit te vermijden :bandit: :bandit: Vergt niet zo heel veel kracht