Nou even een update:
Naar de dealer geweest gevraagd over die update en die man zegt tegen mij : "er is geen update alleen als u een andere gasklep heeft geplaatst moet de software opnieuw geïnstalleerd worden" Nou ja ik denk niet dat hij weet waar die het over heeft maar goed. Een pakking voor mijn gasklep is tegenwoordig ook niet meer op voorraad
Meneer wij bestellen s'morgens voor 10 uur de onderdelen en hebben die voor 1 uur binnen en daarom weinig meer op voorraad. Nou das dan jammer dan maar zonder nieuwe pakking.
Aldus het gasklep huis verwijderd. Op het eerste oog redelijk schoon dacht ik, totdat ik hem er helemaal af had en de achterkant bekeek, Wat een smurry. Tot ver in het inlaatspruitstuk, Alles gereinigd en weer gemonteerd en probleem opgelost
Nou vraag ik me toch af waar al die derry vandaan komt. Het zou toch schone lucht moeten zijn wat er door gaat. in de luchtslang van het filterhuis naar de gasklep zit geen enkele aansluiting bij mij?
In ieder geval slaat die niet meer af. Dat rijd een stuk prettiger mag ik wel zeggen. Een kijken hoe lang die het volhoud want het is nog wel die oude klep met witte sticker.
zie onderstaande foto's
Je kan het niet erg goed zien op de foto maar hij zat bijna helemaal dicht als die gesloten stond.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).