Hallo allen,
Vandaag lid geworden na een aantal posts te hebben gelezen.
Natuurlijk met de rede dat ik een vraag heb, en het liever aan 'kennissen' eerst vraag dan op de blauw ogen van een dealer af te gaan.
Dat gezegd te hebben, even een voorstel rondje.
Woonachtig in omgeving Arnhem en sinds kort eigenaar van een Volvo V70 R-design uit 2011 met een kleine 3ton op de teller. Nu weet ik niet zeker of het een P2 of een P3 is, ik vermoed een P2 vanwege het Pop-UP display in het dashboard.
Had een auto nodig om waar nodig een paardentrailer te trekken, niet helemaal gelukt maar goed genoeg met de 1800kg die hij mag trekken. De andere 200 bluffen we er wel bij waar nodig.
Zelf geen automonteur, maar wel aanleg voor techniek, ofwel handig. Vaak is een youtube filmpje of een duidelijke uitleg op een forum voldoende om mij op weg te helpen richting een reparatie van het een of het ander. Wel ben ik iemand die een onderbouwde uitleg nodig heeft. De vraag 'waarom' iets gedaan moet worden zal dan ook vaak terugkomen.
Vandaag lid geworden na een aantal posts te hebben gelezen.
Natuurlijk met de rede dat ik een vraag heb, en het liever aan 'kennissen' eerst vraag dan op de blauw ogen van een dealer af te gaan.
Dat gezegd te hebben, even een voorstel rondje.
Woonachtig in omgeving Arnhem en sinds kort eigenaar van een Volvo V70 R-design uit 2011 met een kleine 3ton op de teller. Nu weet ik niet zeker of het een P2 of een P3 is, ik vermoed een P2 vanwege het Pop-UP display in het dashboard.
Had een auto nodig om waar nodig een paardentrailer te trekken, niet helemaal gelukt maar goed genoeg met de 1800kg die hij mag trekken. De andere 200 bluffen we er wel bij waar nodig.
Zelf geen automonteur, maar wel aanleg voor techniek, ofwel handig. Vaak is een youtube filmpje of een duidelijke uitleg op een forum voldoende om mij op weg te helpen richting een reparatie van het een of het ander. Wel ben ik iemand die een onderbouwde uitleg nodig heeft. De vraag 'waarom' iets gedaan moet worden zal dan ook vaak terugkomen.