Hoi Guus, als ik me niet vergis heb jij een V70nn. Ik weet niet of dat het daar ook bij kan. Bij de V70n zit onder aan de achterkant van de stoel links en rechts een pen waarmee je de stoel voorover kan buigen. Wel eerste de stoel helemaal in de achterste positie zetten, anders komt de hoofdsteun tegen het dashboard.
Hoi Guus, als ik me niet vergis heb jij een V70nn. Ik weet niet of dat het daar ook bij kan. Bij de V70n zit onder aan de achterkant van de stoel links en rechts een pen waarmee je de stoel voorover kan buigen. Wel eerste de stoel helemaal in de achterste positie zetten, anders komt de hoofdsteun tegen het dashboard.
Er zit achter onderaan, aan weerszijden van de passagierstoel, een hendeltje dat je aan beide kanten tegelijk in moet drukken, dan kan de stoel helemaal plat. Een van de beste party tricks van de V70.
Bij De V70NN /P3 kan dat prima hoor, staat zelfs keurig in het boekje vermeld hoe je dat doet als de auto elektrische stoelen heeft (zoals de mijne).
Dus eigenlijk mag je eerst ff lezen (Beetje van jezelf en van..)
Als je het echt niet kan vinden stuur ik je de online versie met het pagina nummer.
Bij De V70NN /P3 kan dat prima hoor, staat zelfs keurig in het boekje vermeld hoe je dat doet als de auto elektrische stoelen heeft (zoals de mijne).
Dus eigenlijk mag je eerst ff lezen (Beetje van jezelf en van..)
Als je het echt niet kan vinden stuur ik je de online versie met het pagina nummer.
Ik denk dat ik dat zelf ook wel terug kan vinden...
Waar het om draait, is dat ik nooit van deze mogelijk gehoord heb, of bij me opgekomen is dat het überhaupt zou kunnen en dus zodoende er niet naar gezocht heb.
Helaas is Volvo gestopt met deze geweldige oplossing om lange dingen te vervoeren.
Bij de 850, de V70N en mijn XC70 hier regelmatig gebruikt.
Mijn broer heeft zijn 1e Volvo, een XC40 en ik attendeerde hem op deze makkelijke optie maar we konden dit bij de XC40 niet vinden. Hij heeft navraag bij de Volvodealer gedaan en die vertelde dat dit niet meer wordt toegepast. Heel jammer.