Ik heb al eerder jullie advies gevraagd vanwege een rare weerstand/knakje tijdens het sturen. Naar mate de auto warm is gelopen verdwijnt dit. Dus nu met dit warme weer voel ik het eigenlijk niet. Maar het zit er nog wel. Bij de garage kunnen ze niets vinden. Misschien een nylon mof die ergens in het stuurhuis zit?
Maar goed, nu het zo warm is draait de airco op volle toeren. En gisteren viel me ineens iets op met het sturen. Ik hoorde een geluid, een soort zoemend geluid tijdens het draaien aan mijn stuur. Buiten de auto hoor je het nog beter.
Alsof er in de verte iemand met een schuur apparaat staat te werken.
Ik heb dit niet eerder gehoord vandaar dat ik het verband leg met airco gebruik. Ik ga het vandaag nog eens testen maar ben benieuwd of iemand van jullie dit herkend of me op een spoor kan zetten.
Groet, Stijn
Maar goed, nu het zo warm is draait de airco op volle toeren. En gisteren viel me ineens iets op met het sturen. Ik hoorde een geluid, een soort zoemend geluid tijdens het draaien aan mijn stuur. Buiten de auto hoor je het nog beter.
Alsof er in de verte iemand met een schuur apparaat staat te werken.
Ik heb dit niet eerder gehoord vandaar dat ik het verband leg met airco gebruik. Ik ga het vandaag nog eens testen maar ben benieuwd of iemand van jullie dit herkend of me op een spoor kan zetten.
Groet, Stijn