Vorige week is de S70 uitgevallen en sindsdien niet meer kunnen starten. Was het eerst starten en na een seconde uitvallen, nu slaat hij niet meer aan ......... ik heb in ieder geval de onderstaande voor nieuwe origenele onderdelen vervangen:
- anntennering
- electrisch deel contactslot
- nokkenassensor
- bougiekabels
- verdeelkap en rotor
- bobine
Helaas start hij niet meer. Ik hoor de pomp wel en ik ruik ook wel benzine dus iets zegt me dat het een electisch probleem is. Wat me wel opvalt is dat de autmaat (viel me vanavond pas op) in de Winterstand blijft staan en niet naar S of E gaat. Morgen in ieder geval de accu van de S80 erin en dan zie ik wel of het aan de accu ligt. DIe van de S70 is nu tweemaal helemaal leeg geweest en die vertrouw ik niet meer (na 4 jaar).
Suggesties?
- anntennering
- electrisch deel contactslot
- nokkenassensor
- bougiekabels
- verdeelkap en rotor
- bobine
Helaas start hij niet meer. Ik hoor de pomp wel en ik ruik ook wel benzine dus iets zegt me dat het een electisch probleem is. Wat me wel opvalt is dat de autmaat (viel me vanavond pas op) in de Winterstand blijft staan en niet naar S of E gaat. Morgen in ieder geval de accu van de S80 erin en dan zie ik wel of het aan de accu ligt. DIe van de S70 is nu tweemaal helemaal leeg geweest en die vertrouw ik niet meer (na 4 jaar).
Suggesties?