Gisteren reed ik na het tanken weg bij het tankstation en na 50 meter viel de motor van de S70 uit. Geen lampjes die branden enkel dan de oranje pijl van de automaat. Na 10 minuten, 6 maal starten en 200 meter verder bleef de motor lopen en kon ik naar huis rijden en reed hij alsof er niets aan de hand was. Ik heb dit 2 maanden geleden ook eens gehad maar na opnieuw starten en doorrijden is het weggebleven.
Mijn gevoel zegt me dat het iets in de brandstoftoevoer is wat niet optreedt bij het starten en stationair lopen want dat gaat prima. Op het moment dat ik gas geef valt hij dus uit wat na een paar keer starten weer over is. Als het de tankpomp zou zijn lijkt me dat hij helemaal niet meer loopt, wellicht een benzinefilterprobleem of toch een relais ......
Wie herkent bovenstaande en kan met me meedenken?
Mijn gevoel zegt me dat het iets in de brandstoftoevoer is wat niet optreedt bij het starten en stationair lopen want dat gaat prima. Op het moment dat ik gas geef valt hij dus uit wat na een paar keer starten weer over is. Als het de tankpomp zou zijn lijkt me dat hij helemaal niet meer loopt, wellicht een benzinefilterprobleem of toch een relais ......
Wie herkent bovenstaande en kan met me meedenken?