Je moet het hele huis vernieuwen (31293699) incl de temp sensor. Is niet eens zo gek duur origineel Volvo (grote voorkeur) vergeet de pakking niet (8636573), die komt er niet bij.
Dat is niet origineel Volvo. Hoeft natuurlijk niet slecht te zijn, maar ik zie er geen merk bij staan. Bij de eerste foto staat de OEM pakking afgebeeld. Bij de tweede foto vd pakking krijg ik de kriebels...
kun je niet beter eerst proberen om alleen de kvs sensor te vervangen? Als je geluk hebt is dit de oorzaak en ben je voor minder dan een tientje klaar.
Mijn ervaringen met Estate zijn erg goed. Als zij zeggen dat het orgineel volvo is dan klopt dat. Heb werkelijk nog nooit iets verkeerds gehad bij hun.
En alleen de sensor vervangen heeft mijns inziens totaal geen nut. Het kan niet anders dan de thermostaat zijn. Als ik 120 rij dan is de temperatuur zoals het hoort, maar zodra ik daarna op een B weg ga rijden zakt de temperatuur gelijk in naar maximaal het 2e streepje. ga ik dan meteen weer 120 rijden dan klimt de temperatuur vrijwel gelijk weer. Dat duid er naar mijn idee op dat de sensor prima zn werk doet maar de thermostaat open blijft staan.