Heb er aan het begin van het jaar een bagagemat gekocht tegen de prijs van de reeds afgelopen actie van de Volvocard.
Paar weken geleden voor tientjes minder dan elders de brandereenheid van de standkachel. Ook toen isofix beugels meebesteld die ik gisteren even heb gemonteerd.
Ze verkopen dus ook onderdelen en accessoires die niet op hun site staan! Gewoon even mailen voor een prijsopgave.
Vorige week een nieuwe leren pookknop besteld bij VStore, Scheelde sowieso 5 Euro met de dealer. Ik had m na 2 dagen in huis.
Originele Volvoverpakking en een duidelijke montageinstructie. :thumb:
Want bij mijn weten zit er ook een dealer achter die Vstore.
effe googlen...dan kom ik uit bij dit bedrijf: http://www.svanderveen.nl/ Inderdaad, een Volvo Dealer...
Daar had ik al eens rechtstreeks iets besteld: setje nieuwe wielbouten. Helaas kreeg ik een set voor een V70 classic.
Na excuses van hen terug kunnen zenden, en bij de volgende (juiste) levering zat een boekje met de geschiedenis van Volvo en een Volvo thermosbeker ... als goedmakertje
:thumb: :thumb:
Helaas vandaag een scheur van 60cm in mijn voorruit gekomen, ondanks dat er geen sterretje in zat. Gewoon uit het niets gescheurd vanuit de bovenkant 10cm omlaag, en vervolgens dwars ca. 60cm.
Ondanks dat toch nog een goede dag gehad, mijn pakketje is binnen gekomen
Korte omschrijving. De tassen voelen degelijk aan. De biezen zijn dikker uitgevoerd bij de hoeken die grond zouden kunnen raken, dus daar is wel over nagedacht. De tassen zijn enigzins plat, maar dat was te verwachten aangezien ze 2 hoog toch nog onder het afdekzeil blijven. Is dat erg? Nee absoluut niet. De tassen zijn lekker lang waardoor je in plaats van 2 redelijk hoge stapels kleding en wat loze ruimte, nu 3 stapels kleding achter elkaar kwijt kunt. De trolleys zijn uitgevoerd met zowel een beugel handvat als ook een lus. Verder hebben de trolleys aan de binnenkant "spanbanden" om het geheel vast te binden. Beetje vergelijkbaar als bij een koffer dus. De tassen die bovenop de trolleys komen te liggen passen overigens zonder te vouwen in de trolleys, dus dat scheelt weer ruimte in huis.
De 6 tassen zijn voorzien van ritssluitingen met een extra oogje waar je eventueel een slotje of iets dergelijks doorheen kunt halen. Het Volvo logo is geborduurd met witte draad. Het Car-Bag logo is aan de zijkant geborduurd met zilvere draad.