Tijdens de laatste twee tankbeurten bemerkte ik een aardige lekkage onder de auto. Ik had al eerder wat gelezen hier over de rubber aansluiting op de tank die kan gaan leggen. Vandaag een nieuwe besteld bij de dealer die ik morgen kan ophalen. Was overigens goedkoper dan een imitatie bij de diverse webshops. (€11,xx incl btw)
Zojuist eens goed gekeken waar het lekt maar het blijkt in de bocht van de aluminium vulpijp te lekken ipv in de rubber aansluiting!
Wie heeft dit eerder meegemaakt? Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Ik zou een vervangende pijp op een sloperij kunnen halen maar ik twijfel of ik beter een nieuwe kan bestellen. Ik wil niet dat dit weer kan gaan lekken, ik zie nl te vaak autobranden de laatste tijd....
Prijs bij Skandix is €147 voor een originele dus verwacht bij de dealer een vergelijkbare prijs.
Zojuist eens goed gekeken waar het lekt maar het blijkt in de bocht van de aluminium vulpijp te lekken ipv in de rubber aansluiting!
Wie heeft dit eerder meegemaakt? Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Ik zou een vervangende pijp op een sloperij kunnen halen maar ik twijfel of ik beter een nieuwe kan bestellen. Ik wil niet dat dit weer kan gaan lekken, ik zie nl te vaak autobranden de laatste tijd....
Prijs bij Skandix is €147 voor een originele dus verwacht bij de dealer een vergelijkbare prijs.