Quote door RIVADA
Quote door flevodirk
Quote door RIVADA
had een dergelijk klepje in de A4, en dat was altijd weer een 'gevecht' om de zonnenbril te pakken / op te bergen
Als er nog andere suggesties zijn: ik hoor ze graag.
Nou.. heb je het wel eens bekeken bij iemand?
Ja dus, en dat niet alleen: een aantal jaren in de auto gehad. (zoals vermeld in mijn reactie)
Ok, Ok.. Ik begreep dat je een dergelijk iets in een Audi A4 had gehad. Dat kan een ander vakje zijn geweest, ander wijze van openen m.a.w. het kan een totaal andere gebruikerservaring zijn toch?
Als je het dan wel bekeken en getest hebt wat bevalt je er dan eigenlijk niet aan?
Dit vraag ik puur uit nieuwsgierigheid hoor, ben wel benieuwd
On topic: Ik open met mijn RECHTER-hand (dus gewoon ff voor me langs) het vakje en pak blindelings mijn (Dutz design) zonnebril op sterkte en zet die op mijn neus, gaat perfect. Ik open het vakje volgens mij met mijn duim (het veermechanisme) en gebruik de andere vingers om de bril te pakken en het vakje klapt weer terug, de hele handeling gaat eigenlijk automatisch. Ik vind het trouwens eerder iets voor rechtshandigen dan linkshandigen. (Dus een stukje discriminatie van linkshandige mensen, kan hier geen actiegroep in actie voor komen?
)