Waar zit mijn accu

Wat een vraag....

GRUNNS60
Erelid
Geslacht:
Leeftijd: 63
Subject:

Re: Waar zit mijn accu

· 
Posted: 17.09.2017 - 17:37  ·  #16
Laatst mijne vervangen na 3 jaar nog nooit zo kort met een accu gedaan. geen een keer helemaal leeg geweest of zo maar wel kaduk..
Barto
VolvoV70forum fan
Geslacht: n/a
Leeftijd: 51
Subject:

Opgelost

· 
Posted: 04.10.2017 - 14:37  ·  #17
Tijdens het wachten op de ANWB belde ik naar een garage voor een nieuwe accu. Die moesten zijzelf nog even kopen. In dat geval zou ik de V70 toch nog de hele dag kwijt zijn en dat was voor mij geen optie.

Ik belde daarom ook even naar NIHAM Den Haag (Volvo dealer) die de accu gewoon op voorraad had staan en ook direct voor mij kon inbouwen. Kosten weet ik niet uit mijn hoofd, maar telefonisch vertelden zij mij dat ik de accu plus montagekosten zou moeten betalen. Arbeid: ongeveer 10 minuten (met je ogen dicht). Logisch dat ik direct doorgereden ben naar NIHAM.

Uiteindelijk zijn er door NIHAM geen montagekosten in rekening gebracht. Hulde. Ik zag dat pas achteraf. De opgegeven prijs was dus ook de echte prijs. 8-)
De Don
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 49
Subject:

· 
Posted: 04.10.2017 - 16:06  ·  #18
Soms is de dealer zo gek nog niet.
Janvis
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 43
Subject:

· 
Posted: 04.10.2017 - 17:11  ·  #19
De wegen van de dealer zijn soms ondoorgrondelijk, heb het inmiddels bij alle merken al wel meegemaakt. Sommige onderdelen, waarvan je denkt daar moet ik niet voor bij de dealer zijn, blijken er helemaal zo duur niet te zijn. En andere onderdelen schrik je je weer een rolberoerte van... Ik informeer dan ook tegenwoordig altijd even bij de dealer en ga dan verder kijken, als dan blijkt dat de dealer voor een bepaald onderdeel niet eens zo duur is dan ga ik voor dat onderdeel mooi naar de dealer.

Volvo is voor mij een nieuwe merk dus ook bij Volvo zal die ontdekkingstocht weer gaan beginnen :-)
JJM
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 37
Subject:

· 
Posted: 04.10.2017 - 18:59  ·  #20
En: de ene dealer is de andere niet. Ik heb hier alleen maar goede ervaringen!

Selected quotes for multi-quoting:   0