Ola!
Ik heb even een dingetje...ik moet nieuwe bandjes en ben van plan om ook grotere velgen dan gelijk te nemen.
Nu komt het, de velgen die ik mooi vind schijnen allemaal niet te passen, tenminste de ene zegt van wel en de andere weer niet.
Ik ben zover dat ik weet dat ik 5x108 steek met een naaf van 65,1 nodig heb.
Nu zijn de velgen die ik mooi vind alleen 8,5 j..de breedte van de velg terwijl ik 8j nodig schijn te hebben.
Dit is dus een halve inch te breed..iets meer dan een centimeter.
Is dit niet mogelijk? Bijvoorbeeld met een et waarde van 45 ipv 49 en een kleinere maat band erop?
Dit deden we vroeger weleens als hij aanliep met verlagen.
Anyway ik hoop dat een van jullie hier een antwoord op heeft.
Ps ik heb ook velgen gezien uit Zweden voor de Volvo maar die kan ik in nl nergen vinden.
Iemand ervaring met uit Zweden bestellen? Of via Alibaba.com?
Alvast bedankt!
Ik heb even een dingetje...ik moet nieuwe bandjes en ben van plan om ook grotere velgen dan gelijk te nemen.
Nu komt het, de velgen die ik mooi vind schijnen allemaal niet te passen, tenminste de ene zegt van wel en de andere weer niet.
Ik ben zover dat ik weet dat ik 5x108 steek met een naaf van 65,1 nodig heb.
Nu zijn de velgen die ik mooi vind alleen 8,5 j..de breedte van de velg terwijl ik 8j nodig schijn te hebben.
Dit is dus een halve inch te breed..iets meer dan een centimeter.
Is dit niet mogelijk? Bijvoorbeeld met een et waarde van 45 ipv 49 en een kleinere maat band erop?
Dit deden we vroeger weleens als hij aanliep met verlagen.
Anyway ik hoop dat een van jullie hier een antwoord op heeft.
Ps ik heb ook velgen gezien uit Zweden voor de Volvo maar die kan ik in nl nergen vinden.
Iemand ervaring met uit Zweden bestellen? Of via Alibaba.com?
Alvast bedankt!