Waarschuwing: Schakel op of rijd langzaam

Wat moet ik er mee

jaq

Subject:

Re: Waarschuwing: Schakel op of rijd langzaam

· 
Posted: 06.08.2012 - 19:06  ·  #16
Hoi allemaal,

nou ervaring met lpg bougies heb ik nog niet maar wil dat wel graag proberen eigenlijk. Weet alleen niet goed wat ik het best kan proberen. Zag op internet wel speciale ngk lpg bougies voor 10 euro per stuk. Kan dat wat zijn? Ben benieuwd of iemand weet wat goed is. Wat zijn iridium bougies dan? Dat ken ik niet.

groetjes,

Jac
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 06.08.2012 - 20:19  ·  #17
Quote door jaq

Hoi allemaal,

nou ervaring met lpg bougies heb ik nog niet maar wil dat wel graag proberen eigenlijk. Weet alleen niet goed wat ik het best kan proberen. Zag op internet wel speciale ngk lpg bougies voor 10 euro per stuk. Kan dat wat zijn? Ben benieuwd of iemand weet wat goed is. Wat zijn iridium bougies dan? Dat ken ik niet.

groetjes,

Jac

Hallo Jaq,

Kijk hier maar eens.
Ik denk dat je het dan een stuk duidelijker wordt. ;-)
jaq

Subject:

· 
Posted: 09.08.2012 - 12:57  ·  #18
Oke dat is duidelijk. Nu zie ik ze overal voor rond de 10 euro per stuk. Zijn die aan te raden voor onze auto's (en dus ook voor die van mpps1948)?

groetjes Jac (en laat even wat weten mpps1948 als er verandering optreed of vooral verbetering!)
...

Subject:

· 
Posted: 12.08.2012 - 10:37  ·  #19
Ja, ik ga met deze bougies aan de slag.
Mijn garage is nu even met vakantie.
Ervaringen zet ik weer hier neer, alhoewel dat wel even kan duren, omdat het probleem zich niet regelmatig voordoet.
Dat las ik ook bij anderen. Bedankt, allemaal voor deze dialoog over mijn probleem.
maurits
In nagedachtenis
Geslacht:
Leeftijd: 66
Subject:

· 
Posted: 12.08.2012 - 11:13  ·  #20
Volvo adviseert, ook voor bi-fuel, dus LPG-motoren gewoon de originele Volvo-bougies te gebruiken. Ik lees nergens dat je de problemen ook op benzine ervaart. Ik denk eerder aan (één van) de lpg-injectoren die wel eens kuren kunnen krijgen. Mss moet je eens contact opnemen met de gasboer. Zij kunnen deze injectoren testen.

Selected quotes for multi-quoting:   0